Hulp


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Hulp
Hulp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede Vrienden

Ga naar beneden

Goede Vrienden Empty Re: Goede Vrienden

Bericht  Gast di 30 aug - 8:28

xmarjolein1962 schreef:Goede vrienden

Ik heb er maar een hele lieve vriendin en die vriendschap duurt wel al meer dan 30 jaar.
We zijn elkaar wel een jaar of 10 uit oog verloren maar toen we elkaar weer vonden was het meteen weer als vanouds.
binnenkort gaan we weer een dagje weg en vieren we dinnetjesdag.. ons dagje uit. even weg van de hectiek van het leven.

Ook heb ik een goede band met mijn dochters die nu ze ouder worden en moeder zijn ook leuke dingen mee onderneem en we meer met elkaar gaan delen maar het blijven je kinderen.

Ik heb wel goede zussen haha ipv vriendinnen want mijn zussen zijn mijn vriendinnen.
daarmee bedoel ik dat we door dik en dun gaan en ook al met de een wat meer als met de ander maar we zijn er wel voor elkaar.

Yvonne is mijn beste vriendin, we delen bijna alles met elkaar en steunen elkaar daar waar nodig.

Mijn een na oudste zus heb ik niet een hele goed band, maar we delen wel een schoonfamilie want ze is met de broer van mijn man getrouwd haha dat dan weer wel.

Mijn jongste zusje spreek ik nu heel weinig maar we hebben we een sterke band en ook met haar deel ik best veel.

Mijn oudste zus is er helaas niet meer dus daar praat ik hardop tegen als ik wat aan haar wil vertellen.

hey zoesssssssssss

leuk dat je een reactie neerzet
daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen
zo is dat door dik en dun,,,,,wat het ook is we zijn er altijd voor mekaar
we vertellen mekaar haast alles...en nee we zien mekaar niet altijd ..
ook al wonen we zo bij elkaar.......en heb het en als jij de oudste Nu en de jongste ik hou van ze
maar anders dan van jou ..........je ben gewoon me Allessie en ik sta paraat zodra er maar wat zou zijn
ik hou van je zusssssssssssssss xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede Vrienden Empty Re: Goede Vrienden

Bericht  Gast di 30 aug - 8:12

Goede vrienden

Ik heb er maar een hele lieve vriendin en die vriendschap duurt wel al meer dan 30 jaar.
We zijn elkaar wel een jaar of 10 uit oog verloren maar toen we elkaar weer vonden was het meteen weer als vanouds.
binnenkort gaan we weer een dagje weg en vieren we dinnetjesdag.. ons dagje uit. even weg van de hectiek van het leven.

Ook heb ik een goede band met mijn dochters die nu ze ouder worden en moeder zijn ook leuke dingen mee onderneem en we meer met elkaar gaan delen maar het blijven je kinderen.

Ik heb wel goede zussen haha ipv vriendinnen want mijn zussen zijn mijn vriendinnen.
daarmee bedoel ik dat we door dik en dun gaan en ook al met de een wat meer als met de ander maar we zijn er wel voor elkaar.

Yvonne is mijn beste vriendin, we delen bijna alles met elkaar en steunen elkaar daar waar nodig.

Mijn een na oudste zus heb ik niet een hele goed band, maar we delen wel een schoonfamilie want ze is met de broer van mijn man getrouwd haha dat dan weer wel.

Mijn jongste zusje spreek ik nu heel weinig maar we hebben we een sterke band en ook met haar deel ik best veel.

Mijn oudste zus is er helaas niet meer dus daar praat ik hardop tegen als ik wat aan haar wil vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede Vrienden Empty Goede Vrienden

Bericht  Gast ma 22 aug - 1:59

Goede vrienden, de ??n heeft er weinig, de ander heeft er veel.
Maar hoeveel van die vriendschappen blijven er heel?
Soms is er zo'n vriendschap die alles overleeft.
Die met je lacht, huilt, elkaar steun geeft.
Tegen wie je alles kunt zeggen,wat je denkt en wat je voelt.
Vrienden die begrijpen wat je bedoeld.
Verschillende leeftijden, verschillende karakters,toch zitten we dan op ??n lijn.
Wat is het dan toch fantastisch om vrienden van elkaar te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede Vrienden Empty Re: Goede Vrienden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum