Hulp


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Hulp
Hulp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik laat ff wat van me horen

Hulp :: Cafe

Ga naar beneden

ik laat ff wat van me horen  Empty Re: ik laat ff wat van me horen

Bericht  Gast wo 28 sep - 8:13

vissen1948 schreef:
admin-yvonne1961 schreef:
vissen1948 schreef:Goedemiddag ik dacht laat ik eens ff iets van me horen, de verbouwing is bijna voorbij de rust keert langzaam terug nu alles op de plaats zetten, vandaag gaan we ook voor 3 wkn op het huis van zus en zwager in Hattem passen en op alle dieren want dat zijn er nogal wat pffffff maar wel leuk. Maarrrrrrrrr ik neem mn lappie ik blijf dus bereikbaar voor iedereen.
kus nenie

dan moet je hard praten hoor als ik je wil horen Very Happy...............maar fijn te lezen dat de verbouwing bijna te eind is ........het heeft ff geduurd.............maar dan heb je ook wat ...........wel ff leuk toch er ff tussen uit en ff wat anders , een soort vakantie in Hattem ...........en we lezen je vanzelf weer .................have fun Nenie




dankjewel gaat helemaal goed komen deze 3 weken nu in ieder geval mooi weer dusssssss lekker de tuin in mmmmmmmm gaat helemaal lukken en het werk.........dat wacht maar hihihihihihih kusssssss nenie


ben ook weer ff langs gesjasht maar niemand dus ben weer pleite laterzzzz





























Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik laat ff wat van me horen  Empty Re: ik laat ff wat van me horen

Bericht  Gast do 22 sep - 23:51

admin-yvonne1961 schreef:
vissen1948 schreef:Goedemiddag ik dacht laat ik eens ff iets van me horen, de verbouwing is bijna voorbij de rust keert langzaam terug nu alles op de plaats zetten, vandaag gaan we ook voor 3 wkn op het huis van zus en zwager in Hattem passen en op alle dieren want dat zijn er nogal wat pffffff maar wel leuk. Maarrrrrrrrr ik neem mn lappie ik blijf dus bereikbaar voor iedereen.
kus nenie

dan moet je hard praten hoor als ik je wil horen Very Happy...............maar fijn te lezen dat de verbouwing bijna te eind is ........het heeft ff geduurd.............maar dan heb je ook wat ...........wel ff leuk toch er ff tussen uit en ff wat anders , een soort vakantie in Hattem ...........en we lezen je vanzelf weer .................have fun Nenie




dankjewel gaat helemaal goed komen deze 3 weken nu in ieder geval mooi weer dusssssss lekker de tuin in mmmmmmmm gaat helemaal lukken en het werk.........dat wacht maar hihihihihihih kusssssss nenie






























Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik laat ff wat van me horen  Empty Re: ik laat ff wat van me horen

Bericht  Gast do 22 sep - 9:30

vissen1948 schreef:Goedemiddag ik dacht laat ik eens ff iets van me horen, de verbouwing is bijna voorbij de rust keert langzaam terug nu alles op de plaats zetten, vandaag gaan we ook voor 3 wkn op het huis van zus en zwager in Hattem passen en op alle dieren want dat zijn er nogal wat pffffff maar wel leuk. Maarrrrrrrrr ik neem mn lappie ik blijf dus bereikbaar voor iedereen.
kus nenie

dan moet je hard praten hoor als ik je wil horen Very Happy...............maar fijn te lezen dat de verbouwing bijna te eind is ........het heeft ff geduurd.............maar dan heb je ook wat ...........wel ff leuk toch er ff tussen uit en ff wat anders , een soort vakantie in Hattem ...........en we lezen je vanzelf weer .................have fun Nenie





































Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik laat ff wat van me horen  Empty ik laat ff wat van me horen

Bericht  Gast wo 21 sep - 2:02

Goedemiddag ik dacht laat ik eens ff iets van me horen, de verbouwing is bijna voorbij de rust keert langzaam terug nu alles op de plaats zetten, vandaag gaan we ook voor 3 wkn op het huis van zus en zwager in Hattem passen en op alle dieren want dat zijn er nogal wat pffffff maar wel leuk. Maarrrrrrrrr ik neem mn lappie ik blijf dus bereikbaar voor iedereen.
kus nenie







































Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik laat ff wat van me horen  Empty Re: ik laat ff wat van me horen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


Hulp :: Cafe

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum