Hulp


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Hulp
Hulp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zon, mooie tuin hapje en drankje

Hulp :: Cafe

Ga naar beneden

zon, mooie tuin hapje en drankje Empty Re: zon, mooie tuin hapje en drankje

Bericht  Gast za 1 okt - 11:04

Admin schreef:
vissen1948 schreef:een hele goede zonnige zaterdag middag mmmmmm zit lekker in de tuin van het huis van zus en zwager waar wij 3 weken zitten om op de dieren te passen wat een weertje he lekker een hapje en drankje erbij wat wil je toch nog meer op zo'n dag in oktober niet te geloven sunny
ik zal dus maar zeggen geniet allemaal netzoals ik doe dan komt het goed kusssssssssssssssssssssss nenie


veel plezier daar, wij zijn net terug uit holten lekker hoor.

lkkr Anna met dit weertje lkkr in de tuin ,,,,,geniet ervan ....voor je het weer is het weer veel minder

welkom terug van jullie vakantie .................hoe wat het ??
hebben jullie lkkr genoten van het weer en mekaar
met de hondjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zon, mooie tuin hapje en drankje Empty Re: zon, mooie tuin hapje en drankje

Bericht  Admin za 1 okt - 3:39

vissen1948 schreef:een hele goede zonnige zaterdag middag mmmmmm zit lekker in de tuin van het huis van zus en zwager waar wij 3 weken zitten om op de dieren te passen wat een weertje he lekker een hapje en drankje erbij wat wil je toch nog meer op zo'n dag in oktober niet te geloven sunny
ik zal dus maar zeggen geniet allemaal netzoals ik doe dan komt het goed kusssssssssssssssssssssss nenie


veel plezier daar, wij zijn net terug uit holten lekker hoor.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-07-11
Leeftijd : 74

https://hulp.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

zon, mooie tuin hapje en drankje Empty zon, mooie tuin hapje en drankje

Bericht  Gast za 1 okt - 0:07

een hele goede zonnige zaterdag middag mmmmmm zit lekker in de tuin van het huis van zus en zwager waar wij 3 weken zitten om op de dieren te passen wat een weertje he lekker een hapje en drankje erbij wat wil je toch nog meer op zo'n dag in oktober niet te geloven sunny
ik zal dus maar zeggen geniet allemaal netzoals ik doe dan komt het goed kusssssssssssssssssssssss nenie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zon, mooie tuin hapje en drankje Empty Re: zon, mooie tuin hapje en drankje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


Hulp :: Cafe

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum