Hulp


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Hulp
Hulp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

knien knoffie

2 plaatsers

Hulp :: Cafe

Ga naar beneden

knien knoffie Empty hoeraatjes

Bericht  cyberjudge di 20 maa - 7:00

En jawel, vanavond ging de telefoon, en dat was meneer de cardio, met excuses. Beter nieuws: de ecg was wat rustiger!!!!!!!!! Dat betekend dat het medicijn in ieder geval wat doet, en ik mag de dosis nu verdubbelen. Dat klinkt misschien heel heftig, maar als ik de dosis verdubbel, zit ik eigenlijk op het start punt van wat men voorschrijft. Sniesnasnappie???
cyberjudge
cyberjudge
Admin
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-03-12
Woonplaats : waar mijn huis staat

Terug naar boven Ga naar beneden

knien knoffie Empty Re: knien knoffie

Bericht  cyberjudge ma 19 maa - 6:41

cyberjudge schreef:
molly70 schreef:godver de godver moet je verdomt nog aan toe eerst drie kwart rijden en dan dit kweet nie of ik me zelf had kunnen behersen maar de godvers hadden de rondte ingegaan. Welk Kut zkh is het eigenlijk?
Mad knien knoffie 2288813070 knien knoffie 1255962289

isala zwolle


En uiteraard heeft meneer de cardioloog NIET gebeld.
cyberjudge
cyberjudge
Admin
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-03-12
Woonplaats : waar mijn huis staat

Terug naar boven Ga naar beneden

knien knoffie Empty Re: knien knoffie

Bericht  cyberjudge zo 18 maa - 23:24

molly70 schreef:godver de godver moet je verdomt nog aan toe eerst drie kwart rijden en dan dit kweet nie of ik me zelf had kunnen behersen maar de godvers hadden de rondte ingegaan. Welk Kut zkh is het eigenlijk?
Mad knien knoffie 2288813070 knien knoffie 1255962289

isala zwolle
cyberjudge
cyberjudge
Admin
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-03-12
Woonplaats : waar mijn huis staat

Terug naar boven Ga naar beneden

knien knoffie Empty lekkere oetlul

Bericht  molly70 zo 18 maa - 21:21

godver de godver moet je verdomt nog aan toe eerst drie kwart rijden en dan dit kweet nie of ik me zelf had kunnen behersen maar de godvers hadden de rondte ingegaan. Welk Kut zkh is het eigenlijk?
Mad knien knoffie 2288813070 knien knoffie 1255962289

molly70
lid
lid

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 53
Woonplaats : oost-souburg

Terug naar boven Ga naar beneden

knien knoffie Empty hij is lekker!!!

Bericht  cyberjudge zo 18 maa - 20:38

Nou hier ff een update.... afgelopen vrijdag moest ik naar de cardio terug voor een ecg en ff horen hoe het ging. Het was een afspraak die hij er zelf tussen had gezet, want ik MOEST echt na 1 week komen.

Dus... 45 minuten reizen, aangekomen in het zkh. is die oetlul VRIJ! Gloeiende gloeiende Mad De secreetaresse heeft haar uiterste best gedaan om mij nog ergens tussen te plaatsen bij een andere cardio, maar ja dat ging natuurlijk niet... logisch! Heb ik afgedwongen dat ik een toch een ecg heb gehad, er een cardio naar gekeken heeft, en ik mocht gewoon zo doorgaan met de medicijnen, en vandaag moet mijn eigen cardio mij bellen. Daar heb ik niet veel vertrouwen in, en ik ga dus echt niet de hele dag zitten wachten of die kloje uberhaupt wel belt!!! Uw eigen proefknien Knoffie is niet zo blij... maar dat hadden jullie vast al begrepen lol!
cyberjudge
cyberjudge
Admin
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-03-12
Woonplaats : waar mijn huis staat

Terug naar boven Ga naar beneden

knien knoffie Empty knien knoffie

Bericht  cyberjudge vr 9 maa - 8:17

🐰 🐰 🐰 ja ja uw eigen knoffie is een knien.... oja? ja!!! een proefknien nog wel. Vandaag ben ik gestart met een medicijn, voorgeschreven door de cardio, wat nog niet op de markt is voor mijn "afwijking"Het bestaat al wel, maar dan voor mensen met een doorgemaakt hartinfarct. Dat heb ik gelukkig niet, maar wel hartkloppingen. Hopelijk is dit het beruchte ei van columbus, en anders zal ik er " mee moeten leren leven". Dus als je me met slablaadjes ziet, dan weet je hoe het komt 🐰
cyberjudge
cyberjudge
Admin
Admin

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 04-03-12
Woonplaats : waar mijn huis staat

Terug naar boven Ga naar beneden

knien knoffie Empty Re: knien knoffie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


Hulp :: Cafe

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum