zon, mooie tuin hapje en drankje
Re: zon, mooie tuin hapje en drankje
Admin schreef:vissen1948 schreef:een hele goede zonnige zaterdag middag mmmmmm zit lekker in de tuin van het huis van zus en zwager waar wij 3 weken zitten om op de dieren te passen wat een weertje he lekker een hapje en drankje erbij wat wil je toch nog meer op zo'n dag in oktober niet te geloven
ik zal dus maar zeggen geniet allemaal netzoals ik doe dan komt het goed kusssssssssssssssssssssss nenie
veel plezier daar, wij zijn net terug uit holten lekker hoor.
lkkr Anna met dit weertje lkkr in de tuin ,,,,,geniet ervan ....voor je het weer is het weer veel minder
welkom terug van jullie vakantie .................hoe wat het ??
hebben jullie lkkr genoten van het weer en mekaar
met de hondjes
Gast- Gast
Re: zon, mooie tuin hapje en drankje
vissen1948 schreef:een hele goede zonnige zaterdag middag mmmmmm zit lekker in de tuin van het huis van zus en zwager waar wij 3 weken zitten om op de dieren te passen wat een weertje he lekker een hapje en drankje erbij wat wil je toch nog meer op zo'n dag in oktober niet te geloven
ik zal dus maar zeggen geniet allemaal netzoals ik doe dan komt het goed kusssssssssssssssssssssss nenie
veel plezier daar, wij zijn net terug uit holten lekker hoor.
zon, mooie tuin hapje en drankje
een hele goede zonnige zaterdag middag mmmmmm zit lekker in de tuin van het huis van zus en zwager waar wij 3 weken zitten om op de dieren te passen wat een weertje he lekker een hapje en drankje erbij wat wil je toch nog meer op zo'n dag in oktober niet te geloven
Gast- Gast
Permissies van dit forum: